TAKE MY HEART

Tuesday 21 June 2011

IT'S A LONG LONG ENTRY.....



Muke mengader2..hahaha
I wish I can get tis...cute huhhhh...=)


I LOVE U, U LOVE ME...
WE ARE HAPPY FAMILY...(SOON)....LOL..

I MISS THIS MOMENT...=(





I MISS MY BEDROOM............
I MISS MY PARENTS, FAMILIES........................
I MISS CHATTING...........
I MISS LEPAKING WITH MY BELOVED PEOPLES............
I MISS DO THE THINGS I LOVE................

I just miss the good old days that I used to have...=(
I wanna go home...cant wait to finish my study here. Mcam xpercaye how I can survive here for almost three years here.huhuhu..After that I'll go back to KL..Well, frankly speaking mmglah agak tough  bile berade di tempat orang..how we manage ourselves, how we communicate with local people here (yg jnis bnyak perangai pelik2) tuh...but i cannot be so choosy...ni baru Sarawak aite!!huhuh.Ade terdengar setengah dak semenanjung baru kejap kt cni dah mintak transfer..huhuu..Me myself pernah rase camtulah..mmglah rase xselese kt tempat orang..tp bile dah lame2 kire ok wat...




At least u have some experiences bah..(hahha...sbah lah bah..).Who knows when u have to go to the FOREIGNERS country. How u can survive there ryte?? Like me..even orang kate me looks like manja or whatsoever..me always berdikari tahu??For examples, when I was Standard 6, i stay at hostel. Even my home dekat...jer dgan school...Just want to experience the life at hostel..huhuu..Venture huh..=)...My daddy kan askar, so we moves a lot..and I juger dh jumper mcam2 jenis orang dalam dunie ni..And I know them well. Ade rase mcam power ckit, bukan superpower apelah..hahahaha..Just boleh tahu perangai someone niyh just lihat muka die jer..hahhaa..But xsemestinyer betul,but 70% btullh tekaan I. I pernah try okeyh..hahaha..And sgat btul, bile I try teke macam mane perangai seseorang tuh, then I akan tanyer someone pasal his/her background kt sesape yg kenal. Then, we;ll see the result.hahahhaha...Tapilahkan, my point di sinilah..I dun like people yg selalu membawak mulut, like bile u dah berkawan dengan seseorang or just kenal die (xpernah tergur langsung,ok!!) then u will tell the others about the bad behaviors that she done before..Well, u kan xkenal dat person btul2, so what for lah nk bwak mulut pasal die kan??I guess orang mcam ni hati busuklah..Sgat irihati n jealousy maybe.     


But well, nobody's perfect in this world. If kite kate someone itu jahat, kite ni ape pulak ryte??So, just be normal, positive, when u r always been in unlucky situations or u feel sad with ur life like xde boyfiee ker, xde member ke just accept it. Maybe Allah have a big plans for us. Just wait...Because actually orang yg sedih2 niyh selalunye akan bahagie di kemudian hari..But it depends on one's faith. All this dah ditentukan oleh Allah kan. Just wait n see..Till then. bnyak dah membebel..I;m so tireddd...Pagi tadi pegi klinik, lucu lah..ahahahhaha...Doc yang garang itu senyum n tunjuk thumbs up to me..Terus rase bersemangat!!Hahahah..But bila dah masuk kelas...I diam sahajer..Well, its okay though, this sem i just trying my best lah ok...(^^,=)

No comments:

Post a Comment